Müşterilerimiz ile görüşmelerimizde bir çok kişinin akıllarına takılan soruların başında, tanıtım yazısı mı ? backlink mi ? sorusu gelmektedir. Biz bu konuda her zaman kişilere her seo aracının farklı olduğunu anlatıyor ve burada özellikle araç = amaç ilişkisinin doğru kurulmasını tavsiye ediyoruz.
Backlink : direk olarak anahtar kelimenize verilen bağlantı olmaktadır. Arama motorları tarafından kabul görmekle birlikte, bu bağlantıların ücrete tabi olarak alınması, arama motorları tarafından kabul görmemektedir. Bu nedenle alınan linklerin, doğru siteler tarafından alınması büyük önem taşımakla birlikte, özellikle DMOZ kayıtlı sitelerden link almak çok daha etkili olabilmektedir.
Bu konuda yapmış olduğumuz incelemeler bize gösteriyor ki, link alımlarında en az 3 aylık alım yapmanız sizin açınızdan çok daha etkili olabilecektir. Çünkü kısa süreli alınan linklerde, sitenizin arama motorlarında sürekli olarak dalgalanmasına neden olacağı için tam bir istikrar göremeyebilirsiniz. Ayrıca link alımlarını iyi yapmalı ve toplu alım dahi yapsanız, link bağlantılarını inceleyerek en doğru siteleri belirledikten sonra bu sitelerden alım yapmaya devam etmelisiniz.
Tanıtım yazısı : tanıtım yazıları ise hem size link sağlayacağı gibi, hemde backlink sağlamaktadır. Burada özellikle backlink konusunda en doğru çalışmaları yapmanız ve tanıtım yazısı içerisine bu bağlantıları eklemeniz çok önemli olduğu için, sizlerde hedefinize uygun bir çalışma yapmalı ve tanıtım yazılarından yüksek verim almalısınız.
Tanıtım yazıları her zaman etkilidir ve etkisi sürecektir. Çünkü bu yazılar aramalarda çıkmakta ve yapmış olduğunuz iş her zaman insanlara en kısa sürede duyurulmaktadır. Sizlerde tanıtım yazısı ile istediğiniz gibi aramalarda çok daha fazla çıkabileceğiniz gibi, ayrıca bu aramalar sayesinde, sitenizi üst sıralara çıkarabileceksiniz.
Sonuç olarak şunu belirtebiliriz ki, SEO araçları içerisinde tanıtım yazısı ve backlink bulunduğu için sizlerde bu konuda doğru çalışmalar yaparak, sitenizi üst sıralara çıkarabilirsiniz. Ancak şunu da bilmelisiniz ki, her zaman çalışmalarınızı amaç = araç olarak değerlendirmeli ve sadece bir kaç yazı ile yada link ile üst sıralara çıkabileceğinizi düşünmemelisiniz.
Teşekkürler ahmey bey yazınız için